Zmieniający się rynek nieruchomości

0
154

Badania demograficzne i trendy obfitują na rynku nieruchomości. Każdego dnia nowe raporty spekulują o wzlotach i upadkach, wnętrzach i poza branżą. Odszyfrowując materiały do ​​budowania biznesu nieruchomościowego, konsensus pokazuje, że niszowe rynki wykorzystujące wyspecjalizowane usługi zapewniają największy zysk przy najmniejszym nakładzie czasu.
W jaki sposób przeciętny agent / broker korzysta z tej wiedzy?
Agent nieruchomości / pośrednik nie jest już zdany po zdaniu egzaminów z nieruchomości. Konieczne są dalsze szkolenia w zakresie marketingu, aby odnieść sukces w dzisiejszym miejscu biznesu. Opinie o cenach brokerów, Krótka sprzedaż, Wyniki kredytowe, REO, Inscenizacja, Emerytowani klienci, Inwestorzy…. Lista jest długa i dzieli rynek nieruchomości na wyspecjalizowane segmenty. Egzaminy z nieruchomości dotyczą biegłości prawnej, a nie sukcesu marketingowego.
Dlaczego rynek jest tak podzielony na segmenty? Ze względu na szybki wzrost wartości nieruchomości realizowany w ciągu ostatnich kilku lat, wielu nowych podmiotów weszło na rynek nieruchomości. Wyższe prowizje były regularnie realizowane i nie było potrzeby (ani czasu) badania segmentów rynku. Teraz stopy procentowe zaczynają rosnąć i niezależnie od tego, czy osiągną swoje poprzednie maksima, rynek doświadczy zacieśnienia pasa. To zaostrzenie wyeliminuje specjalistów od nieruchomości, którzy nie są w stanie lub nie chcą zwiększać swojej wiedzy na wyspecjalizowanych rynkach.
Ponieważ nie ma egzaminu z nieruchomości w celu marketingu w wyspecjalizowanych niszach, agent / broker jest pozostawiony swoim własnym zasobom na znalezienie, szkolenie i zapewnienie tych niezbędnych umiejętności. Istnieje wiele sposobów, aby to zrobić. Z pewnością doświadczenie w danej niszy jest cenne, ale co jeśli profesjonalista nie ma doświadczenia? Istnieją firmy, które dostarczają wiedzę profesjonalistom z branży nieruchomości wraz z sugestiami marketingowymi, aby przekształcić wyspecjalizowaną niszę w pełnoprawny, dochodowy biznes. Agenci / brokerzy muszą jedynie przeglądać zasoby dostępne w Internecie. Spróbuj www.realestateproguides.com. Istnieją kompletne programy do marketingu konkretnych nieruchomości. Programy te zapewniają znajomość określonego rynku, w tym formularzy i przykładów do analizy. Niektóre są reklamowane jako programy komputerowe; wiemy jednak, że nieruchomości są sprzedawane poprzez dostarczenie klientowi konkretnej, terminowej i kompetentnej uwagi w łatwo zrozumiałym formacie. Osobisty dotyk jest najbardziej wyjątkowym, oczekiwanym źródłem tego.
Nowe ścieżki są ekscytujące, a nieruchomości nie są znane z nudnej jazdy. Specjaliści od nieruchomości zmieniają się z czasem i zapewniają wygodne i przyjemne wrażenia dla siebie i swoich klientów.